Tüketicilerin markaya olan sevgisini ölçen Marka Sevgi Endeksi’ne göre,
Coca-Cola en çok Türkiye’de seviliyormuş. Bu sevgiden hareketle yola çıkan Coca-Cola Türkiye, Coca-Cola severleri ve koleksiyoncularını mutlu etmek amacıyla, 125.yıla damgasını vuran nostaljik şişelerine yeniden hayat verdi.Sınırlı sayıda üretilen 4 nostaljik şişe tasarımı, özel ambalajlarıyla tüm marketlerde,bazı cafe ve restraurantlarda aralık ayına kadar bizimle...
Coca-Cola en çok Türkiye’de seviliyormuş. Bu sevgiden hareketle yola çıkan Coca-Cola Türkiye, Coca-Cola severleri ve koleksiyoncularını mutlu etmek amacıyla, 125.yıla damgasını vuran nostaljik şişelerine yeniden hayat verdi.Sınırlı sayıda üretilen 4 nostaljik şişe tasarımı, özel ambalajlarıyla tüm marketlerde,bazı cafe ve restraurantlarda aralık ayına kadar bizimle...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder